Níže naleznete kompletní informace o jednotlivých modelech

Tento model se vyráběl v letech 2002 – 2014
Pořizovací cena nového stroje v roce 2013 byla 351.076 € bez DPH
Silák Leitwolf s jedinečným hodinovým výkonem převyšujícím 100 000 m2/h spojuje futuristický design Pininfarina s inteligentní technologií, což dohromady vytváří inovativní, vysoce výkonný stroj, umožňující pohodlnou jízdu, citlivou manévrovatelnost jako u sportovního vozu, suverénní start i v extrémních situacích a rovněž bezkonkurenční poměr výkonu k váze. Spolu s inteligentní výbavou dosáhl Leitwolf nových dimenzí při úpravě sjezdových tratí.
Motor a elektronika
Motor MAN s výkonem 320 KW (435 PS), kombinující býčí sílu s nízkou spotřebou paliva (od 20 l/h) vyniká minimální hlučností a šetrností vůči životnímu prostředí. Motor o nízké hlučnosti s přímým vstřikováním je v plném souladu s emisní normou EUROMOT III a ochotně startuje v jakékoli nadmořské výšce.
Všechny funkce motoru ovládá jediná elektronická jednotka se značně zdokonalenými počítačovými možnostmi. Všechny ovládací prvky, měřidla a kontrolky se zredukovaly na jediný centrální barevný displej a na jediný centrální ovládací prvek. Klávesnice umožňuje vydávat základní příkazy a joystick zvyšuje pohodlí uživatele při ovládání radlice a frézy. Bezpečnostní systém se zálohovanou elektronikou a nadřazeným monitorováním poruch zaručuje nejvyšší možný standard bezpečnosti. Údržbu usnadňují takové systémy jako černá skříňka, rozšířený program diagnostiky poruch pro jízdu stroje a palubní elektronika.
Kabina a světla
Kabina s certifikátem ROPS byla zkonstruována pro bezpečný provoz a pohodlnou jízdu ve všech situacích. Zvukově izolovaná sklopná kabina řidiče má mimořádně lehký trubkový rám, který je schopen unést i tu největší zátěž. Je ze všech stran zasklená, aby viditelnost byla optimální v jakékoli situaci. Přední, boční i zadní skla jsou tónovaná a vyhřívaná. Přední sklo má vyhřívané stěrače. Venkovní zpětná zrcátka jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná. Pohodlí pracovního prostředí je zaručeno pomocí takových doplňků jako je ohřev vzduchu horkovodním topením, automatická regulace teploty a nově vyvinutého, vysoce ergonomického sedadla řidiče RECARO se čtyřbodovými pásy. Sedadlo zajišťuje pohodlné sezení řidiče i na konci dlouhé pracovní směny. V kabině řidiče dále najdete nabíjecí jednotky pro bateriové moduly, zapalovač cigaret, rádio a CD přehrávač se stereo reproduktory, držák na lahve a držák s kabely pro vysílačku či anténu.
Dva sklápěcí reflektory, dvě neoslňující xenonová pracovní světla a osm přídavných pracovních světel zajišťují, aby řidič viděl a byl viděn ve všech situacích ve dne i v noci.
Příslušenství
- Ocelové nebo hliníkové lišty pásů s ozubenými břity, zajišťující vynikající schopnost jízdy do kopce a zvyšujícími tlačnou sílu.
- Možnost volby jedné ze dvou fréz, pro perfektní úpravu terénu za jakýchkoliv podmínek.
Triplex fréza:třídílná fréza s hydraulicky ovládanými bočními finišery.
Power Flex fréza: dvoudílná fréza s odolnými hroty. - 12-ti polohová radlice s uchycením pro nakládací lopatu a tažný hák.
- Naviják s automatickým napínáním lana o délce až 1.200 m a hydraulicky ovládaným otočným ramenem navijáku. Garantuje spolehlivou práci v jakýchkoli podmínkách.
- Široký rozsah volitelné výbavy dle požadavků, od čelní frézy, po zařízení pro vytváření běžeckých stop atd.
Technické údaje
Motor Euromot III A | |
Typ | MAN D 2876 LE 122 |
Počet válců | 6 v řadě |
Zdvihový objem | 12.810 cm3 |
Vrtání – zdvih | 128 – 166 |
Výkon | 320 KW (435 PS) |
Max. kroutící moment | 2.000 Nm při 1000-1200 ot/min |
Spotřeba paliva od | 20 l/h |
Kapacita nádrže | 210 I |
Provozní data LEITWOLF® | |
Poloměr otáčení | 0°kolem vlastní osy |
Hodinový výkon při rychlosti 20 km/h | 97.600 m2/h |
Stoupavost | 100% |
Hmotnost vč. přídavných zařízení | 8.200 kg |
Přípustná celková hmotnost | 10.400 kg |
Provozní data LEITWOLF® – naviják | |
Poloměr otáčení | 0° kolem vlastní osy |
Hodinový výkon při rychlosti 20 km/h | 97. 600 m2/h |
Stoupavost | 100% |
Hmotnost vč. přídavných zařízení | 9.800 kg |
Přípustná celková hmotnost vozidla | 10.400 kg |
Samočinná regulace tažné síly lana |
Ovládací prvky LEITWOLF® | |
Hydrostatický pohon, digitální elektronické ovládací prvky řízení s uzavřenou smyčkou | |
Rozsah rychlosti | 0 – 23 km/h |
Ovládací prvky LEITWOLF® – naviják | |
Hydrostatický pohon, uzavřena smyčka | |
Rozsah rychlosti | 0 – 21 km/h |
Max. rychlost | 16 km/h (v módu navijáku) |
Tažná síla | 35 kN |
Samočinná regulace tažné síly lana |
- Certifikát ROPS(ochrana proti převrácení)
- Vlastní karoserie je ze zvukově izolovaného kompozitu
- Sedadla RECARO®
- Centrální sedadlo řidiče a 2 sedadla pro spolujezdce
- 4 bodové bezpečnostní pásy pro řidiče a bezpečnostní pásy pro 2 spolujezdce
- Sklápěcí kabina
- Centrální zamykání
- Vyhřívané stěrače předního skla
Ilustrační fotografie modelu Leitwolf
Použité či repasované stroje tohoto typu v našem bazaru
-
Exkluzivní nabídka !
Rok: 2002 | 3850 mthLeitwolf – GOLD za cenu Silver – PRODÁNO !
134.000,00 €84.500,00 € bez 21% DPH

Tento model se vyráběl v letech 1994 – 2001
Pořizovací cena nového stroje v roce 2001 byla …
LEITNER LH500 je přímým technologickým předchůdcem nejúspěšnějšího modelu současnosti – PRINOTH Leitwolf. U revizí kategorie GOLD jsou stroje mimo jiné modernizovány nejnovějšími technologiemi a z tohoto hlediska svým potenciálem odpovídají strojům současnosti. Pro úpravu technického sněhu jsou zapotřebí výkonné stroje a pro ekonomicky efektivnější zastání prací je důležitý i plošný výkon nabízeného stroje. Právě díky hydro-pneumatickému odpružení a s tím spojené možnosti adaptace podvozku je model Leitner LH500 ideální volbou pro rozhrnování technického sněhu. V důsledku své pracovní výkonnosti, technologického potenciálu a cenové dostupnosti je tento model velice oblíbený. O čemž svědčí i skutečnost, že tyto stroje dodané naší společností upravují desítky středisek po celé ČR.
S nabízeným modelem má naše společnost a také nespočet zákazníků všestranně pozitivní zkušenosti, o čemž svědčí i velké množství prodaných strojů tohoto typu (viz. přiložená referenční listina). Stroj typu LH500 byl vyráběn od roku 1992 (série 1) do 2001 (série10), v tomto období byl postupně vylepšován a modernizován nejnovějšími technologiemi, z toho je zřejmé, že nejspolehlivějšími a uživatelsky přijatelnějšími stroji jsou ty z posledních sérií. Neocenitelnou výhodou u strojů typu LH500 je jedinečné hydropneumatické odpružení jednotlivých kol, které garantuje optimální jízdní vlastnosti s možností regulace světlosti stroje pro optimální adaptaci na sněhové poměry a členitost terénu.
Přednosti stroje LEITNER LH500/LH500W:
Jedinečný poměr výkonu a hmotnosti = menší opotřebení, vynikající jízdní vlastnosti i při extrémních sněhových podmínkách.
Hydropneumatické odpružení jednotlivých kol garantuje optimální jízdní vlastnosti s možností regulace podvozku stroje pro optimální adaptaci na sněhové poměry a členitost terénu = spolehlivost, komfort, šetrnost vůči nosným částem stroje.
Centrální pozice sedadla řidiče zaručuje široký ničím nerušený výhled z kabiny. Uspořádání anatomických sedaček umožňuje volný průchod kabinou z obou stran.
Plná kola na všech nápravách vyrobena s vysoce odolného polyamidu = minimální valivý odpor, několikanásobná životnost a podstatně nižší váha v porovnání s plnými koly konkurenčních značek.
Bubnový naviják se samočinnou regulací tažné síly zaručuje delší životnost lana a díky své jednoduché osvědčené konstrukci bezporuchový provoz = nízké provozní náklady, snadná údržba, jednoduchá výměna lana.
Motor
motor | 6 válec turbodiesel MAN D 2866 LE 102 |
obsah | 11.970 cm³ |
výkon | 264 kW (360 PS) |
max. kroutící moment | 1.540 Nm/1.300 U/min |
spotřeba paliva | 15–20l/h |
objem palivové nádrže | 200 l |
motor | 6 válec turbodiesel MAN D 2866 LE 102 |
Rozměry
Rozměry | |
šířka bez pásů | 2.700 mm |
šířka s ocelovými pásy | 4.330 mm |
max. pracovní šířka s triplex frézou | 5.360 mm |
výška celková | 3.065 mm |
délka s radlicí a triplex frézou | 8.710 mm |
Hmotnost
vlastní hmotnost s ocelovými pásy | 7.000 kg |
hmotnost vč. přídavných zařízení (radlice, fréza) | 8.100 kg |
Provozní údaje
hodinový výkon s Triplex frézou | 88.000 m/2/h |
rozsah rychlosti | 0–24 km/h |
stoupavost | 100% |
Kabina řidiče
konstrukce s vláknitého kompozitu
centrální sedadlo řidiče + bezpečnostní pás
2 sedadla pro spolujezdce s bezpečnostními pásy
teplovodní oběhové topení
Přídavná zařízení
zesílená víceúčelová 12-ti polohová radlice
Triplex fréza s hydraulicky ovládanými bočními finišery
Ilustrační fotografie modelu LH500
Použité či repasované stroje tohoto typu v našem bazaru
-
Rok: 2000 | 6300 mthPoužitý strojPoužitý stroj
LEITNER LH500W
32.500,00 €29.500,00 € bez 21% DPH -
Rok: 2002 | 5200 mthExkluzivní nabídka !
Leitner LH500W – REVIZE SILVER
65.700,00 €59.500,00 € bez 21% DPH -
Rok: 2000 | 24 mthExkluzivní nabídka !
LH500 PLATINUM za cenu GOLD
138.000,00 €125.000,00 € bez 21% DPH

Tento model se vyráběl v letech 2005 – 2014
Pořizovací cena nového stroje (šíře pásů 3,1m) v roce 2014 byla 167.700 € bez DPH
Husky má výkon a hbitost sibiřského tažného psa. Je stejně tak schopen vytvořit napříč krajinou lyžařskou stopu, ale může také srovnat menší lyžařské sjezdovky, tréninkové svahy, dráhy lyžařských vleků a sáňkařské dráhy. Protože má prostornou zadní plošinu a malou nakládací výšku umožňující pohodlné nakládání, může být Husky také použit jako prostředek pro transport nákladu v terénu. A díky příhodné konstrukci pásů i tam, kde je málo sněhu. Tento přizpůsobivý stroj je možno používat také k přepravě osob. Do zadní kabiny se vejde 14 osob. Tato kabina má svoje vlastní topení.
Nehledě na to, že je skutečně univerzální, nabízí Husky pohodlné prostředí při jízdě i při práci, vynikající manévrovací schopnost a přesvědčivou hospodárnost. Z těchto všech důvodů je Husky nejlepší ve své třídě.
Sněžná rolba Husky zvládá pohodlně a bez problémů i projíždění hlubokým sněhem – nehrozí namrznutí chladiče. Na rozdíl od svých konkurentů nemá s vysokým sněhem žádný problém.
Motor
Počátkem roku 2011 byl motor přestavěn na vyšší výkon. Změny se týkaly především nového chladiče, většího ventilátoru a přestavěna byla i viskózní spojka. Zvýšením výkonu motoru byla značně navýšena pracovní efektivita stroje.
CDI motor s přímým vstřikováním o výkonu 146 KW (197 PS) od firmy Mercedes se vyznačuje svým vysokým stupněm účinnosti, vynikající spolehlivostí, nízkou hlučností a vynikající charakteristikou studeného startu pomocí systému START-PLUS. Tento motor je velmi ekonomický pokud jde o spotřebu paliva (v průměru 8,5 l). Jeho servis je snadný vzhledem k dobré přístupnosti. Motor je ekologický, má minimální emise a jako náplň hydraulických jednotek mohou být použity biologicky odbouratelné hydraulické kapaliny. Husky zcela splňuje normu pro výfukové plyny EUROMOT III A.
Kabina a světla
Při konstrukci prostorné kabiny byla cílem bezpečnost a pohodlí. Kabina má certifikát ROPS, její konstrukce z lehkého kovu je velmi odolná. Vnitřek kabiny má přitažlivý design a zároveň splňuje veškeré požadavky na funkční a ergonomické vlastnosti, je odizolovaná od hluku a vibrací. Ve volantu jsou zabudovány ovládací prvky pro ovládání frézy a stopovačů.
Čtyři dvojité parabolické reflektory vpředu a vysoce výkonné zadní pracovní reflektory zajišťují dokonalé osvětlení celého pracovního prostoru.
Přídavné systémy a zvláštní výbava
- Fréza se dvěma nezávislými systémy pro tvarování stopy (protahovací sáně) má otočné kloubové rameno, které udržuje stopu i v těch nejostřejších zatáčkách.
- S 12-ti polohovou radlicí je Husky schopen provádět standardní úpravu i speciální práce.
- Zadní kabina pro pasažéry s pomocným topením může být použita pro transport až 14 osob.
- Husky může být dodán i s inovativními pásy pro celou sezónu, takže je ideální k jízdě za obtížných a měnících se podmínek. Tyto speciální pásy umožňují stroji Husky bezpečnou jízdu ať v terénu, na štěrku nebo po trávě, v rozbředlém sněhu nebo blátě. Pásy jsou rovněž šetrné k půdě.
Technické parametry
Rozměry
Rozměry Délka vozidla 3.620 mm Délka včetně přídavných zařízení 6.870 mm Šířka, verze 2,5 m 2.500 mm Šířka, verze 2,8 m 2.800 mm Šířka, verze 3,1 m 3.100 mm Šířka frézy (včetně finišeru) verze 2,3 m 3.250 mm verze 2,5 m 3.520 mm verze 2,8 m 3.700 mm verze 3,1 m 4.060 mm Výška vozidla 2.580 mm Výška s odklopenou kabinou 3.030 mm Ložná plocha 1.690 x 2.000 mm Šířka pásů, verze 2,5 m 870 mm Šířka pásů, verze 2,8 m 1.020 mm Šířka pásů, verze 3,1 m 1.170 mm Světlá výška spodku vozidla 310 mm Motor
Motor Výrobce DaimlerChrysler AG Typ Mercedes Benz OM 924 LA Euromot III A Výkon 80/1269/EWG 146 KW (197 PS) při 2.200 ot/min Maximální kroutící moment 675 Nm při 1.200-1.600 ot/min Počet válců 4 Zdvihový objem 4.250 cm3 Spotřeba paliva od 8,5 l Objem nádrže 110 l Provozní data / Hmotnosti
Provozní data Poloměr otáčení 0° kolem své osy Měrný tlak na podložku, verze 2,5 m 0,059 kg/cm2 Měrný tlak na podložku, verze 2,8 m 0,053 kg/cm2 Měrný tlak na podložku, verze 3,1 m 0,048 kg/cm2 Hmotnosti Celková hmotnost včetně přídavných zařízení Verze 2,3 m 4.590 kg Verze 2,5 m 4.610 kg Verze 3,1 m 4.630 kg Maximální přípustná celková hmotnost 5.800 kg Užitečný zatížení plošiny bez přidavných zařízení 1.000 kg Kabina / ovládací prvky / přední sklo / rádio
Ovládací prvky Pohon Hydrostatický, uzavřená smyčka, digitální elektronické ovládání Rozsah rychlosti 0-25 km/h Kabina
Konstrukce z lehkého kovu
Certifikát ROPS(ochrana proti převrácení)
Sedadlo řidiče ISRINGHAUSEN
Dvě sedadla spolujezdců
Bezpečnostní pásy pro řidiče a spolujezdce
Sklápěcí kabina
Řízení volantemPřední sklo/okna/zrcátka
Elektricky vyhřívané přední sklo, boční a zadní okna
Elektricky vyhřívaná venkovní zpětná zrcátkaRádio
Rádio/CD přehrávač se stereo reproduktorySvětla / elektrický systém / topení / ventilace
Světla
4 dvojité parabolické halogenové reflektory
2 zadní pracovní světla
Obrysová světla a směrovky
1 dvojitý parabolický hledáčekElektrický systém Provozní napětí 24 V Baterie 2×12 V / 74 Ah Proud při studeném startu 650 A Alternátor Bosch 28 V 100 A Topení / ventilace
Horkovodní ohřev vzduchu s ventilátorem a automatická regulace teplotyPřístroje
AnalogovéRadlice / fréza / doplňky na objednávku
Radlice
12-ti polohová radlice se systémem rychlého odpojeníFréza
Fréza „X-country trail“ se dvěma nezávislými protahovacími saněmi v různých šířkáchDoplňky na zvláštní objednávku
Kabina pro přepravu osob
Čelní sněhová fréza
Hladící deska se stopovači
Kombinované pásy pro celoroční provoz
Ilustrační fotografie modelu Husky
Použité či repasované stroje tohoto typu v našem bazaru

Tento model se vyráběl v letech 2002 – 2015
Pořizovací cena nového stroje v roce 2014 byla 341.100 € bez DPH
Everest v sobě kombinuje vynikající výkon s nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi. Odvádí dokonalou práci při vysoké rychlosti. Standardní systém rychloupínání přídavných zařízení zvláště přispívá k pružnosti stroje. Everest se navíc může pochlubit interiérem kabiny navrženým firmou MM DESIGN. S dokonalou ergonomií, která poskytuje jedinečný jízdní komfort. Everest dosahuje příslovečného standardu výrobků Prinoth při úpravách terénu ve všech sněhových podmínkách.
Motor
Dvanáctilitrový turbo diesel 315 KW (430 PS) od firmy Mercedes poskytuje Everestu maximální kroutící moment 2000 Nm při 1300 ot./min. Výsledkem je optimální poměr mezi spotřebou paliva a plošným výkonem. Navíc Everest nabízí senzační studený start. Motor zcela splňuje požadavky EUROMOT III A.
Kabina a světla
Slavné italské studio Pininfarina založilo svůj projekt na praktických požadavcích, souvisejících s prací na horách. Výsledkem je kabina, ve které se cítíte dobře i při dlouhé pracovní směně. Přístroje a ovládací prvky jsou vyprojektovány ergonomicky; volant je nastavitelný (výška a sklon), integrovaný elektronický displej pro ovládání provozu frézy a joystick, který usnadňuje řízení stroje.
Kabina je izolovaná od hluku a vibrací, takže Everest je mimořádně tichým vozidlem. Dále v kabině najdete sklápěcí sedadlo RECARO, rádio, CD přehrávač a výkonné topení, takže řidič je v teple a pohodě. Everest má tónovaná a vyhřívaná okna, vyhřívaná jsou i zpětná zrcátka. Boční dveře mají posuvná okna, pro ještě lepší výhled řidiče. Stěrače čelního skla jsou vyhřívané a zadní okna jsou vybavena stěrači s dvojitým břitem, což zaručuje vynikající výhled za všech podmínek. Odlehčená kabina má plnou certifikaci ROPS a je celkově konstruována pro maximální výkon a provozní bezpečnost.
Dva nové xenonové reflektory zaručují úplné osvětlení upravované plochy. Nová boční a zadní světla umožňují zlepšený výhled na radlici a na přídavná zařízení. Dvojice majáčků zaručuje, že rolba bude vždy dobře viditelná.
Příslušenství
- Everest může být dodán s hliníkovými, nebo ocelovými lištami s ozubenými břity. Pásy s hliníkovými lištami mají ocelové břity s integrovanými ocelovými hroty pokrytými karbidem. Pásy s ocelovými lištami mají navařený ozubený břit s ocelovými hroty. V obou případech je stoupavost vynikající. Zdokonalená konstrukce vodítek je rozhodujícím faktorem pro delší provozní životnost pásů.
- Profesionálové se shodují na tom, že dvoudílná fréza u stroje Everest s vysoce odolnými zuby a řadou technicky inteligentních prvků zaujímá vedoucí pozici na trhu a zaručuje kvalitu při úpravě sjezdových tratí.
- 12-ti polohová radlice a zadní fréza zvládnou i extrémní nasazení. Práci ulehčuje snadné a rychlé připojování a odpojování přídavných zařízení pomocí rychloupínacího systému, který se dodává jako standardní výbava.
- Hydraulické hadice jsou odolné vůči otěru, což brání poškození při kontaktu s ostrými hranami.Životnost hydraulických hadic je mimořádně dlouhá.
U stroje Everest máte na výběr z dvou typů navijáků:
Bubnový naviják:
Jedná se o další pokrok ve vývoji úspěšného navijáku Leitwolf, který využívá tentýž pohon, vratnou kladku, zařízení pro hydraulické navíjení lana a buben vč. pohonu. Tah se na lano o délce 850 nebo 1200 metrů přenáší ze samotného bubnu pomocí kladek na rameni navijáku.
Hlavový naviják:
Hlavový naviják se dodává s lanem o délce 650 nebo 1000 m. Tah lana je přenášen pomocí dvou nezávislých vratidlových hlav, umístěných před bubnem, který slouží pouze jako zásobník lana.
Dodatečné vybavení (na přání):
- Naviják
- Štít pro „Half-pipe“
- Čelní nakládací lopata
- Fréza (pro dráhy typu „Half-pipe“
- Fréza k čelní montáži (vyhazovací)
- Snow Turbo HPG (pro úpravu „halfpipe“)
- Fréza typu F410 vybavena pevnými hroty nebo řetízky
Rozměry
Délka vozidla 5.050 mm Délka s přídavným zařízením 8.850 mm Celková šířka včetně pásů 4.260 mm Šířka bez pásů 2.500 mm Celková pracovní šířka frézy 5.350 mm Celková pracovní šířka radlice s otevřenými postranními křídly 5.300 mm Celková výška vozidla 2.800 mm Celková výška se sklopenou kabinou 3.000 mm Světlá výška spodku vozidla 400 mm Délka zadní plošiny 1.250 mm Šířka zadní plošiny 2.000 mm Výška zadní plošiny 1.180 mm
Hmotnost
Hmotnost vč. přídavných zařízení 9.400 kg Přípustná celková hmotnost 11.500 kg Celková hmotnost s navijákem 10.500 kg
Motor
Výrobce DaimlerChryslerAG Typ Mercedes OM 501 LA Euromot III A
Vznětový motor přeplňovaný turbodmychadlem s mezistupňovým chlazením, vysokotlaký vstřikovací systém PLD s elektronickým řízením motoru.Počet válců 6-ti válců, vidlicový motor Celkový objem válců 11.950 cm3 Výkon 315 KW (430 PS) při 1.800rpm Maximální kroutící moment 2.000 Nm při 1.300pt/min Průměrná spotřeba paliva 21 l/h Kapacita nádrže 240 l
Provozní údaje
Poloměr otáčení 0° kolem vlastní osy Hodinový výkon stroje při rychlosti 20km/h 97.600 m²/h Max. stoupavost (v závislosti na sněhových podmínkách) 120%
Navijáková nástavba
Vratidlový naviják Pohon Hydrostatický, uzavřená smyčka s A4VG56 Rozsah rychlosti 0-16 km/h Max. tažná síla 35 kN Automatický napínák lana Bubnový naviják Pohon Hydrostatický, uzavřená smyčka s A4VG90 Rozsah rychlosti 0-18 km/h Max. tažná síla 35 kN Automatický napínák lana
Kabina - světla - elektronika
Kabina
- Konstrukce z lehkého kovu
- Certifikát ROPS(ochrana proti převrácení)
- Sklápěcí sedadlo RECARO®
- Sedadlo řidiče a dvě sedadla spolujezdců
- Bezpečnostní pásy pro sedadla řidiče a spolujezdců
- Sklápěcí kabina
- Volant
- Vyhřívané stěrače předního skla
Přední sklo / okna / zrcátka
- Elektricky vyhřívané přední sklo, boční a zadní okna
- Elektricky nastavitelná a vyhřívaná venkovní zpětná zrcátka
Rádio
- Rádio/CD přehrávač se stereo reproduktory
- Držák a kabeláž pro vysílačku
Světla
- 2 přední reflektory s možností ztlumení, 2 přední xenonová pracovní světla, 2 zadní pracovní světla
- 2 otáčivé majáčky, boční světla a kontrolky, 1 dvojitý parabolický reflektor
- 1 pracovní světlo na rameni navijáku
- 2 pracovní světla na rámu navijáku
Elektrický systém Nominální napětí 24 V Alternátor 140 A Baterie 2 x 12 V – 200 Ah Proud při studeném startu 1.000 A (standard EN) Topení / ventilace
Horkovodní ohřívač vzduchu + ventilátor s plynulou regulací
Přístroje
Analogové přístroje + LED displej funkcí frézy
Ilustrační fotografie modelu Everest
Použité či repasované stroje tohoto typu z naší nabídky
PRINOTH NEW BISON
Rok výroby: 2015 – současnost
Nejvýkonnější stroj ve své třídě, NEW BISON je poháněn motorem o výkonu 298 kW/406 HP, přičemž nabízí nízkou spotřebu paliva a o 90% menší emise – splňuje parametry “Stage IV/Tier 4 final” výfukových emisí.
Inovativní parkdesignerská radlice s novými „zuby“ umožňuje vytvářet perfektní tvar skokanských ramp, zatímco boční řezáky zajišťují, že překážky budou tvarovány s absolutní přesností, ostrostí a čistými hranami. Elektronicky nastavitelné otočné sedadlo (15°), které může být posunuto až o 50 cm, umožňuje řidiči zaujmout různé pozice sezení a nabízí ničím nerušený výhled dozadu.
Kabina působí jako pohodlná pracoví stanice, nabízí vynikající viditelnost a úložný prostor splňuje veškeré potřeby řidiče. Multifunkční joystick a barevný digitální 8“ displej dělá z noční směny opravdový zážitek, díky inovativní zvukové izolaci a hlukově-optimalizovaném motoru, vše co můžete slyšel je pouze zvuk rolbovaného sněhu.
PRINOTH frézy jsou výsledkem neustálého vývoje. POWER fréza, která byla vyvinuta v Evropě a POSIFLEX fréza, vynalezená v Severní Americe, společně tvoří ideální sortiment pro jakékoli využití. Unikátní frézovací technologie vytváří perfektní povrch sjezdovek při jakýchkoli sněhových podmínkách.